Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ


Αφιερωμένο από τον Χάρο!
26 | 1 | 2009 - O ... Χάρος της 7

Βαζελάκια, κάνω για πάρτη σας διασκευή το τραγούδι της Βίσση, το Δώδεκα που ταιριάζει γάντι στην κατάντια σας.

Δώδεκα κι ούτε ένα πρωτάθλημα
Τον αριθμό της πρώτης θέσης μου χτυπάς
Και μεγαλώνει η απόσταση για μας

Δώδεκα και πώς να τους ζυγώσουμε
Μες του μυαλού μου το αβάσταχτο κενό
Μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό

Και φέτος πάει το πρωτάθλημα
Με πνίγει το παράπονο
Που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ
Μάλλον θα πάω να φουντάρω απ’ το βουνό

Δώδεκα κι η ελπίδα μου κρεμάστηκε
Σε ένα πρωτάθλημα που έφυγε κι αυτό
Και την καρδιά μου που φωνάζει δεν βαστώ

Δώδεκα κι ούτε ένα πρωτάθλημα
Δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό
Και πως τελειώσαν όλα θέλω να σου πω

Και δεν τους φτάνουμε με τίποτα
Με πνίγει το παράπονο
Που δεν κατάλαβες Πατέρα τι περνώ
Κάτι περίμενα πολυμετοχικό
Και είχε γίνει η αγωνία μου βουνό

Μα τώρα είμαι μείον δώδεκα
Και η ελπίδα μου κρεμάστηκε
Με ένα πρωτάθλημα που χάθηκε κι αυτό
Και την καρδιά μου που φωνάζει δεν βαστώ

ΔΩΔΕΚΑ…

ΧΑΡΟΣ 7
xaros.korydallos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου