Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ


Φιλε καλημερα.

Πηγαιναμε μαζι σχολιο στα Καναρια με τον Κωστα.Δ,τον Μακη Μ κλπ.
Ειμαι ο Γιωργος απο την Αγ, Βαρβαρα που ειχα τα μαγαζια στην Σκιαθο αν σε βοηθαει καθολου.
Σου στελνω μυνημα με αφορμη μια παλιοτερη τοποθετηση σου στον προπονητη που λιγο-πολυ τον παρουσιαζες μεγαλο μαγγα και προπονητη με μυαλο που κοβει.
Ειλικρινα χαιρομαι να βλεπω ανθρωπους με καλες προθεσεις οπως εσυ,και το εννοω.
Ομως το σλογκαν "ειναι προπονητης του Ολυμπιακου μου,αρα τον στηριζω",εγω προσωπικα δεν το καταλαβαινω.
Ειναι σαν να στηριζω τις ψηρες που εχω στο κεφαλι μου επειδη ειναι δικες μου
.
Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι την αξιοπρεπεια που δικαιως ζηταμε να δειξουν οι παικτες μας γιατι παιζουν σε ενα τεραστιο συλλογο,θα πρεπει να την δειξουμε και εμεις.
Οπως δεν παιρνουμε σοβαρα προπονητες που λενε "thank you master" στον κοκκαλη οτι και να τους φερει,ετσι δεν παιρνιομαστε στα σοβαρα και εμεις οταν οτι και να κανει ο Κοκκαλης στην ομαδα,το περναμε στο φλου και ασχολιαστο.
Μηπως ειμαστε και εμεις "thank you master"?

Θυμασαι την παλια 7 και πως λειτουργησε στον Νταιφα,οταν μετα τα συνεχομενα πρωταθληματα και νταμπλ αρχισε να κανει νερα οπως κανει τωρα ο κοκκαλης.

Που ειναι αυτη η 7 φιλε???
Γιατι τετοια απαθεια απεναντι στα λαθη του κοκκαλη που κοιταζει αποδεδειγμενα μονο τα ταμεια της ομαδας ενω εμας μας πριζονται τα συκωτια.
Νομιζω οτι και οι δυο μας ξερουμε το γιατι υπαρχει αυτη η απαθεια.ετσι δεν ειναι?

Σε θυμαμαι οταν ειχες γυρισει στο σχολειο στα καναρια απο την ολλανδια οταν παιξαμε με τον Αγιαξ και σου την ειχαν πεσει ολλανδοι και ηρθες μαυρος στο σχολειο.
Εχεις ματωσει για αυτην την ομαδα.Δεν αξιζει κανενας κουστουμακιας χοχοχο,να εξαγοραζει και να κλεινει στοματα με θεσεις και μαγαζια κανενα,που αγαπαει την ομαδα οπως εσυ και ολοι μας.

Και αν σου στελνω μυνημα εσενα και οχι σε κανενα αλλο,ειναι γιατι σε εκτιμω και πονταρω στο οτι δεν σου αρεσει να κοροιδευεις τον κοσμο οπως κανουνε πολλοι αλλοι,και ξερεις καλα τι εννοω.

Να περνας καλα.
Με εκτιμηση

Γιωργος

ΓΙΩΡΓΑΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ !!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ! ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ! ΤΑ ΛΕΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ! ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΩΜΕ ΑΥΤΟ !ΑΛΛΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΡΑ 7 ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ !! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΥΧΡΕΜΕΙ ΑΔΕΡΦΕ ! ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΦΗΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΛΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ !! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΩΣΤΑΡΗΣ ΠΑΝΤΑ !! ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ! ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΑΛΤΑΡΕΙ ΑΛΛΑ ΥΠΟΜΟΝΗ !!!! ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΩΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ! ΘΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΜΠΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου