Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΟΜΑΔΑ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ !


Tasos Mis.....
Αδερφέ μου η ομάδα πια πήρε τον δρόμο για την κορυφή που οδηγεί στις κούπες. Παρόλο που η πράσινη λαγοπαράγκα ξαναχτίσθηκε εμείς δεν μασάμε. Η καρδιά του πρωταθλητή άρχισε να ξαναχτυπά και μάλιστα πιο δυνατά. Έχουμε φοβερές ελλείψεις λόγο τραυματισμών, έχουμε υπηρεσιακό προπονητή και εν τούτοις τα καταφέρνουμε μια χαρά. Βέβαια η ομάδα έχει και εμάς να τους στηρίζουμε και να τους ακολουθούμε παντού. Αυτή η χημεία παικτών και φιλάθλων μπορεί να καταφέρει τα πάντα.
Ρε Γιάννη όμως αυτήν την γκρίνια που περάσαμε θέλω να σου πω. Θυμάσαι τι καντήλι έπεσε ειδικά για τον Κόκκαλη. Βέβαια μέχρι ένα σημείο είχαν δίκιο. Όμως εγώ, εσύ και κάποιοι άλλοι ελπίζαμε ότι ο πρόεδρος θα αφυπνιστεί από τις φωνές μας και θα κάνει το σωστό.
Είδες τελικά τι έγινε; Μίλησε με μας και άρχισαν τα πράγματα να μπαίνουν στο σωστό δρόμο.
Που είναι τώρα οι επικριτές τους αυτοί που τον έβριζαν με τον χειρότερο τρόπο;
Δεν βλέπω κανέναν να τον κατηγορεί. Ίσα-ίσα, τον δοξάζουν.
Εγώ ήθελα να την είχε κάνει από πρόεδρος να βλέπαμε τι θα γινόταν.
Να ξαναγυρνάγαμε στα παλιά να βλέπαμε τότε τι θα έλεγαν.
Τέλος πάντων. Ό άνθρωπος έδειξε ότι είναι δίπλα στη ομάδα και πάνω απ’ όλα δεν ήρθε για να βγάλει λεφτά αλλά να δώσει.
Θα κάνει και καμιά μεταγραφή τον Γενάρη και μετά ποιος μας πιάνει.
Δεν νομίζω να πήρε μεγάλο προπονητή χωρίς να κάνει μεταγραφές;
Όλα θα τα δούμε μπροστά μας τους επόμενους μήνες και στο τέλος θα πρέπει να φτιάξουμε κι άλλα ράφια για να χωρέσουν οι κούπες.

Αδερφέ μου ηρεμία πρέπει να έχουμε γιατί το πρωτάθλημα και οι υποχρεώσεις της ομάδας είναι πάρα πολλές.
Εμείς πρέπει να είμαστε δίπλα στη ομάδα γιατί μας έχει ανάγκη και να γεμίζουμε πάντα το γήπεδο.

Τίποτα άλλο. Την Τετάρτη θα ξεμπερδέψουμε και με τους άλλους και μετά θα έχουν μπει οι βάσεις για την κορυφή.

ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ !! ΕΓΩ ΘΑ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΗ ΤΟΥ !! ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΜΕ ΜΕΤΕΓΡΑΦΕΣ !! ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΟΛΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ !! ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΛΙΓΟ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΤΥΧΗ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου