Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ Ο ΤΑΣΑΡΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΓΝΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ !


Tasos Miskedakis 18 Σεπτεμβρίου στις 1:06 π.μ.
Αδερφέ μου ούτε μάγος να ήμουν. Κάτι για μιζέρια λέγαμε και να το.Βγήκε αληθινό αυτό που ευχόμουν. ΠΑΟ ΑΕΚ στον πάτο. Έκει είναι η θέση τους. Έλεγα ότι η μιζέρια και η κλάψα τους θά άρχιζε τις επόμενες μέρες αλλά...αλλά ήρθε νωρίτερα. Τώρα ο ΠΑΟΚ μένει. Να πάνε στο διάολο όλοι ξέρεις γιατί;Υποτίμησαν την καρδιά του πρωταθλητή. Βέβαια την υποτιμήσαμε κι έμεις. Προσωπικά δεν πίστευα ποτέ την εικόνα που έδειχνε η ομάδα μας τις προηγούμενες βδομάδες. Έλεγα δεν μπορεί, κάτι τρέχει. Θα βρει η ομάδα μας τον δρόμο της προς την κορυφή και πάλι, θα βρεθούμε στην θέση που μας αρμόζει. Πίστευω ότι ο νέος προπονητής είναι ότι καλύτερο μπορούσαμε να πάρουμε. Βέβαια θα το δούμε στην πράξη. Στο γήπεδο θα δούμε τι κάναμε, φτάνει βέβαια να γίνουν και οι κατάλληλες προσθήκες παικτών. Όλοι στο γήπεδο θα δώσουμε εξετάσεις. Και οι παίκτες και ο προπονητής και φυσικά εμείς, οι ακούραστοι στρατιώτες του δαφνοστεφανομένου έφηβου.
Έτσι αδερφέ μου γέρα όλοι για να δούμε τον θρύλο μας στην κορυφή. Οι άλλοι...χαχα...οι άλλοι ήδη βλέπουν την κατάντια τους.3 έφαγε ο ένας, 4 ο άλλος και έπετε συνέχεια.


Φίλε μου και αδερφέ μου να ξέρεις κάτι ότι γράφω είναι μέσα από την ερυθρόλευκη καρδιά μου. Δεν το κάνω για να δείξω κάτι. Απλά επειδή στο κοντινό μου περιβάλλον δεν ασχολουντε με τον Ολυμπιακό μας και επείδη αυτά που έχω μέσα μου κάπου πρέπει να τα πω, τα γράφω σε σένα. Είσαι πίστευω το ίδιο παθιασμένος κι εσύ μπορεί και παραπάνω, γι'αυτό ότι νιώθω για την "αρρώστια μας" στο γράφω. Δεν σε ξέρω προσωπικά ούτε κι εσύ. Όμως το ερυθρόλευκο αίμα μας ενώνει. Αν γίνομαι φορτικός πες μου να σταματήσω. Πάντως σε ευχαριστώ που με βάζεις στο BLOGG σου. Είναι τιμή μου γιατί ένας Γαύρος σαν κι εσένα έχει περίπου τις ίδιες ιδέες με μένα.
Να 'σαι καλά και όλοι μαζί να βοηθήσουμε τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας να φτάσει όσο πιο ψηλά μπορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου