Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΙΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ !!! ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ !!!


Miltos Ko.....
γεια σου αδερφε μου γιαννη...ακουσα οτι μπορει να μην παμε λειβαδια με πουλμαν κ σου στελνω γιατι νομιζω οτι ειναι λαθος αυτο...νομιζω οτι θα ηταν μια καλη ευκαιρια για ολους να γνωριστουμε μεταξυ μας κ να παμε την πρωτη μας εκδρομη μετα απο καιρο σαν οργανωμενος συνδεσμος...να δειξουμε σε ολους οτι επιστρεψαμε οργανωμενα κ δυναμικα...δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να παμε με αυτοκινητα γιατι πολυ απλα αυτο μπορει να το κανει καποιος ειτε παει οργανωμενα ειτε οχι...θα μπορουσε ο καθενας να παρει ενα εισιτηριο κ να παει με το αμαξι του οτι ωρα θελει...κ ολοι μαζι να πουμε να φυγουμε με αμαξια θα γινει ενα μπαχαλο πιστευω...ειμαι απο κορυδαλλο αλλα σπουδαζω κρητη κ αληθεια σου λεω οτι ανυπομονουσα για την πρωτη μας εκδρομη αφου δεν εχουμε κ την ευκαιρια να πηγαινουμε παντου λογω του οτι δεν παιρνουμε εισιτηρια κ ηθελα να ερθω απο την κρητη μονο κ μονο για την εκδρομη αλλα αμα δεν γινει με πουλμαν οπως πιστευω οτι πρεπε να γινει δεν ειμαι σιγουρος οτι θα ερθω...
στα λεω ολα αυτα γιατι εμαθα οτι εγινε μια συναντηση στο συνδεσμο για την λειτουργια του κ για αλλα πολλα κ μεσα απο εδω σου λεω την δικη μου γνωμη γι αυτο το θεμα αφου δεν μπορεσα να ειμαι εκει...
ευχαριστω που διαβασες το μηνυμα μου αδερφε...με ολυμπιακους χαιρετισμους....

ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ !! ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΥΡΙΟ ! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ! ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ! ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΟΜΒΟΙ !! ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΝΟΡΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ !!! ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΝΩΝΙΣΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΟ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΟΥΜΕ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου