Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΑΣ!


Ολοκληρώθηκαν οι μεταγραφικές κινήσεις του Ολυμπιακού για το φετινό καλοκαίρι με την απόκτηση των Ορμπάιθ και Αμπντούν.

Ο Ολυμπιακός παρουσίασε επίσημα τους δύο ποδοσφαιριστές, οι οποίοι έκλεισαν το μεταγραφικό παζάρι για φέτος το καλοκαίρι.

Το gavros.gr βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός και σας μετέφερε live την παρουσίαση των δύο παικτών.

Στην παρουσίαση των Αμπντούν και Ορμπάιθ το παρών έδωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Γιάννης Βρέντζος, ο οποίος τόνισε αρχικά: «Θέλω να καλωσορίσω στην οικογένεια του Ολυμπιακού τους δύο ποδοσφαιριστές.

Τον Τζαμέλ τον θαυμάσαμε πέρσι στο πρωτάθλημα όπου τα πήγε πολύ καλά. Ενώ ο Πάμπλο από την πλευρά του έπαιζε στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου».

Στη συνέχεια έκανε έναν απολογισμό των μεταγραφών του καλοκαιριού: «Κάνοντας έναν απολογισμό των μεταγραφών, είχαμε εκφράσει την αισιοδοξία μας για τον σχεδιασμό μας και τώρα που ολοκληρώσαμε μπορούμε να πούμε ότι είμαστε αρκετά χαρούμενοι λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν.

Ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που μπορεί να κάνει τις επενδύσεις που θέλει και να αποκτήσει τους παίκτες που θέλει.

Είμαστε περήφανοι για τους ποδοσφαιριστές που ήρθαν γιατί είναι αυτοί που θέλαμε εξαρχής να έρθουν. Οποιοσδήποτε καταλαβαίνει πως όσα συμβαίνουν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο δεν είναι και τα καλύτερα και για αυτό εμείς θέλουμε να πέσουν και πάλι τα φώτα στους πραγματικούς πρωταγωνιστές που είναι οι ποδοσφαιριστές».

«Τιμή μου που είμαι στον Ολυμπιακό»

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Πάμπλο Ορμπάιθ, παρουσιάστηκε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός και ο έμπειρος μέσος τόνισε πως είναι τιμή του να αγωνιστεί στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας, που έχει μεγάλη ιστορία.

Στόχος του, όπως είπε και ο ίδιος, είναι να βοηθήσει τον Θρύλο στις υποχρεώσεις του και παράλληλα να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και του προέδρου, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Αρχικά ο Ορμπάιθ τόνισε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ και είναι τιμή για εμένα να παίζω στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Θα κάνω τα πάντα να ανταποκριθώ σε αυτήν την πρόκληση».

Σε ερώτηση που του έγινε για το αν είναι δύσκολο να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό μετά από 12 χρόνια παραμονής του στην Μπιλμπάο, απάντησε: «Όπως είπα και πριν είναι απίστευτη τιμή που παίζω στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και έναν τόσο ιστορικό σύλλογο. Είναι πρόκληση να φύγω από Ισπανία και να παίξω στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Θα κάνω τα πάντα να τα πάω καλά και να προσφέρω».

«Είμαι πολύ περήφανος»

Ευτυχισμένος έδειχνε ο Τζαμέλ Αμπντούν για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, με τον ίδιο να δηλώνει περήφανος που υπέγραψε στον Θρύλο, κατά την επίσημη παρουσίασή του στα γραφεία της ΠΑΕ.

Από εκεί και πέρα, ο Αλγερινός αναφέρθηκε στην κατάσταση την οποία βρίσκεται, λέγοντας πως σε λίγο καιρό θα είναι 100% έτοιμος.

Ακόμη, έκανε λόγο για τον Κέβιν Μιραλάς, που γνωρίζει από το γαλλικό πρωτάθλημα, αλλά και την σύγκριση των Άγγλων με τον Κριστιάνο Ρονάλτο, όταν ο Αμπντούν ήταν στη Μάντσεστερ Σίτι.

Αρχικά, ο 25χρονος είπε: «Είμαι πολύ περήφανος που υπέγραψα στον Ολυμπιακό που είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος στην Ευρώπη. Θα δουλέψω πολύ σκληρά για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείξανε από την ομάδα και να έχω μια καλή πορεία. Εύχομαι να έχω μια καλή σεζόν με την ομάδα και να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του συλλόγου».

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: «Δεν είμαι 100% έτοιμος αυτή τη στιγμή, αλλά δεν θα αργήσει αυτή η μέρα. Δουλεύω πολύ σκληρά κάθε μέρα και θα είμαι έτοιμος σύντομα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου