Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΕΣ


ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΕΣ

26/08/2011 - 23:01

ΠΡΟΕΔΡΕ, ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ

ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΕΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ!

Γεια σας, αδέρφια μου ΓΑΥΡΟΙ, σήμερα δεν είναι δυνατόν να μην ξεκινήσουμε με την κλήρωσή μας στο Champions League. Μια κλήρωση, αδέρφια μου, που παίζεται. Οπως όλοι ξέρουμε, το Champions League δεν είναι καμία διοργάνωση της πλάκας και αν δεν έχεις την κατάλληλη ομάδα, τα κότσια και την τύχη με το μέρος σου, δεν προχωράς. Θα σας ξεκινήσω από χτες πώς ακριβώς έζησα εγώ αυτή την κλήρωση και πώς την έχω δει με τον φετινό ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας.

Ημουν για πρώτη φορά και παρακολούθησα στα τόσα χρόνια που γίνονται κληρώσεις στο Champions League και λαμβάνει μέρος ο ΘΡΥΛΟΣ μας, μόνος μου! Δεν ξέρω, αλλά έτσι την είχα δει φέτος! Σε ένα γραφείο μπροστά σε μια τηλεόραση όπως όλοι μας, έγραφα αυτά που διαβάζετε τώρα και παρακολουθούσα ταυτοχρόνως τι θα γινόταν στο Μονακό, στο Πριγκιπάτο, με τις 32 καλύτερες ομάδες να περιμένουν με τους εκπροσώπους τους την κλήρωση. Από τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας, όπως ήταν φυσικό, πήγε ο ίδιος ο πρόεδρός μας και έτσι έπρεπε και να γίνει. Μια κλήρωση, αδέρφια μου, που είμαι αισιόδοξος φέτος, αλλά θα ήμουν ακόμα περισσότερο αν η ομάδα μας αυτή τη στιγμή που μιλάμε είχε δυναμώσει ακόμα περισσότερο για τις υποχρεώσεις μας στην Ευρώπη!

Αδέρφια μου, και σας λέω ΑΚΟΜΑ, γιατί θέλω να ξέρετε πως ακόμα πιστεύω πως ο πρόεδρός μας δεν θα αφήσει την ομάδα να πάει έτσι στην Ευρώπη! Και ακούστε τι περιμένω! Εναν πολύ καλό επιθετικό και μια πολύ καλή χαφάρα! Δεν σας έχω ζαλίσει με τα ΜΠΑΜ και τα ΜΠΟΥΜ που σας λέω! Είναι φυσιολογικό να γίνουν! Και εκτός αυτού, τα έχω μάθει από ανθρώπους που είναι μέσα στα πράγματα! Ειδικά εμένα δεν έχουν κανένα λόγο να με παραμυθιάσουν και να μου λένε σάλια!

Η ώρα ήταν 19:00 και ξεκινούσε η κλήρωση για το κυριότερο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη, που ο ΘΡΥΛΟΣ μας για πολλοστή φορά έδωσε βροντερό «παρών»! Καλή μας τύχη και όλα να μας πάνε καλά, ευχήθηκα! Τα μπαλάκια ανακατεύονταν και οι πρώτες ομάδες έβγαιναν σαν επικεφαλής. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Πόρτο - Ρεάλ Μαδρίτης - Τσέλσι - Μπάγερν Μονάχου - Ιντερ - Μπαρτσελόνα και Αρσεναλ. Τη στιγμή που βγήκε και η τελευταία από τις επικεφαλής, έστειλα ένα μήνυμα σε κάποιον συνονόματό μου, Γιάννης και αυτός και του έγραψα: «αδελφέ, είμαι αισιόδοξος»! Στο καπάκι με πήρε τηλέφωνο, 19:24, και μου είπε: «Χάροντα, και εγώ είμαι δεν ξέρω, αλλά κάτι μου λέει ότι θα είναι καλή η κλήρωση». «Γιαννάρα» του απάντησα «ναι, αλλά πρέπει η ομάδα να δυναμώσει κι άλλο, αδελφέ μου»! «Ρε Χάρο, θα πάρει ο πρόεδρος, θα δεις, κι άλλους! Θέλεις επιθετικό καλό και θα πάρει», μου είπε! Τα είπαμε λιγάκι και καταλήξαμε πως ό,τι και να βγάλει η κλήρωση, εμείς θα κλείσουμε θέσεις και θα πάμε παντού!

Αδέρφια, για να μην το πολυζαλίζουμε το θέμαμ ακούστε τη γνώμη μου! Η Αρσεναλ, η Μαρσέιγ και η Ντόρτμουντ είναι οι ομάδες που έπεσαν στον δρόμο του ΘΡΥΛΟΥ μας, αδέρφια μου, στην κλήρωση του Champions League.

Μπορεί να μη μας έπεσαν τα αφτιά με κανένα μεγαθήριο, ωστόσο μόνο εύκολη δεν μπορεί να την παρουσιάζουμε. Παρ’ όλα αυτά, ο ΘΡΥΛΟΣ μας μπορεί να περάσει, αδέρφια, απλά θέλει ακόμα δύο μεταγραφάρες, πόσες φορές θα το πούμε! Δεν γίνεται μοναχά με τον πύρινό μας κόσμο και το απόρθητο «κάστρο» μας να γίνει δουλειά! Μια καλή και αξιόλογη πορεία θέλει παίκτες καλούς! Και τύχη, φυσικά!

Αδέρφια μου, όλες οι ομάδες που κληρωθήκαμε είναι καλές, αλλά στον λόγο μου πιστεύω πως με τις κατάλληλες προσθήκες που θα κάνει ο πρόεδρος, δεν μασάμε και πολύ καλά θα πάμε! Με πολλούς δικούς μας που πρόλαβα και μίλησα πριν στείλω αυτό το κείμενο, γενικώς όλοι μας περιμένουμε τον πρόεδρό μας να μη μασήσει και να τη δει μάχιμα! Να χώσει φράγκα και να κάνει τον ΘΡΥΛΟ μας μάγκα και όπως πρέπει για τις μάχες που θα γίνουν!

Κάνε, ρε πρόεδρε, και πάλι τη μαγκιά σου! Κάνε αυτό που περιμένει ο λαός μας! Αυτό που γουστάρεις και εσύ φυσικά πάνω από όλους μας! Στείλε τον λαό μας τώρα στο τελείωμα των μεταγραφών στα αεροδρόμια! Τρέλανέ μας όλους εμάς! Και κάνε να σκάσουν από το κακό τους όλοι οι υπόλοιποι! Δώσ’ τους την απάντηση που πρέπει, προεδράρα! Θα σου μιλήσω ανοικτά, υπάρχουν και πολλοί δικοί μας που δικαιολογημένα γκρινιάζουν γιατί νομίζουν ότι δεν θα τις κάνεις τις κινήσεις που πρέπει! Οπότε κλείσε όλα τα στόματα. ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΞΤΡΑΤΙΕΣ, ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΕΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ!

ΠΑΝΤΟΥ ΚΟΝΤΑ! ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΕΙΣ!!!

Το πρόγραμμα του ΘΡΥΛΟΥ μας και οι εκδρομάρες που ετοιμάζουμε!

1η αγωνιστική: 13/09 Ολυμπιακός - Μαρσέιγ

2η: 28/09 Αρσεναλ - Ολυμπιακός (Απόβαση στην Αγγλία χωρίς δεύτερη κουβέντα!).

3η: 19/10 Ολυμπιακός - Ντόρτμουντ

4η: 01/11 Ντόρτμουντ - Ολυμπιακός (Θα νιώσουν καλά και αυτοί της Ντόρτμουντ τον υπέροχο κόσμο μας που θα κάνει κατάληψη και εκεί!).

5η: 23/11 Μαρσέιγ - Ολυμπιακός (Εκεί θα μετακομίσει το πραγματικό Λιμάνι και θα δουν ποιοι είναι άρρωστοι και τρελοί!).

6η: 06/12 Ολυμπιακός - Αρσεναλ

ΧΑΡΟΣ 7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου