Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Τρία χρόνια ΓΑΥΡΙΚΗΣ ενημέρωσης!


Τρία χρόνια ΓΑΥΡΙΚΗΣ ενημέρωσης!

29/08/2011 - 21:42

Γεια σας, αδέρφια μου, ΓΑΥΡΟΙ. Πρώτα απ’ όλα, σήμερα έχω να πω μέσα από την ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς, που από την πρώτη ημέρα, πριν από τρία χρόνια που ξεκίνησε το gavros.gr, ήσασταν κοντά μας.

Τρία χρόνια άκρως άρρωστης και ΓΑΥΡΙΚΗΣ ενημέρωσης για την αγαπημένη μας ομάδα, τον ΘΡΥΛΟ μας! Σε αυτό το σάιτ, αδέρφια μου, ήταν και η πρώτη φόρα που έγραψα για τη μεγάλη μας αγάπη και τη μοναδική και ανεπανάληπτη ΘΥΡΑ 7. Οπότε, καταλαβαίνετε τους δεσμούς που έχω και θα έχω για πάντα με τον «ΓΑΥΡΟ». Δεν είναι τυχαίο που και στο κορμί μου έχω χαράξει κάτι που δεν θα το μετανιώσω ποτέ!

Ηταν 28 Αυγούστου του 2008, όταν έκανε το ΜΠΑΜ στην ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ οικογένειά μας το σάιτ των ΓΑΥΡΩΝ! Και από τότε είναι πάντα εδώ, κοντά μας, σε όλα τα μεγάλα γεγονότα. Με live κάλυψη των αγώνων του Ολυμπιακού, με ενημέρωση ολόκληρη την ημέρα. Ολοι εμείς, που το τρέχουμε και γράφουμε γι’ αυτό, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε, εσάς τους αναγνώστες της μοναδικής ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗΣ ιστοσελίδας!

Ολους εσάς που καθημερινά επισκέπτεστε το σάιτ και το έχετε ανεβάσει στις κορυφαίες θέσεις. Χιλιάδες ΓΑΥΡΟΙ προτιμούν καθημερινά το gavros.gr για την ενημέρωσή τους.

Αδέρφια, να ξέρετε ότι ακόμη δεν έχετε δει τίποτα από αυτά που ετοιμάζουμε για τη νέα χρονιά! Ενα έχω να σας πω: τα καλύτερα έρχονται. Όπως, επιτέλους, έρχεται και το άλλο, το xaros7.gr, που καθυστερεί, αδέρφια μου, επειδή θέλω να το βγάλω όπως πρέπει! Αλλά από το gavros.gr σας περιμένουν σύντομα και άλλες εκπλήξεις, ξέρουμε τι ζητά ο άρρωστος και τρελός με τον ΘΡΥΛΟ μας κόσμος και θα του τα προσφέρουμε όλα.

Η ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ ΕΣΚΑΣΕ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΩΡΑ!

Αδέρφια, βλέπετε πως ό,τι μου είπαν και σας το μετέφερα, γίνεται! Ηδη από χτες το απόγευμα είναι στην Ελλάδα μας για λογαριασμό του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας ο Ζαν Μακούν, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταγραφάρα αυτή στη φετινή μας ομαδάρα. Η πτήση από το Παρίσι, που τον μετέφερε, έφτασε χθες το απόγευμα στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με τον Καμερουνέζο να πατάει Ελλάδα έχοντας στο πλευρό του έναν από τους εκπροσώπους του.

Αδέρφια μου, μετά το προφορικό «ΝΑΙ», που είπε στον Βαγγέλη μας, έσκασε μύτη στη χώρα μας για να ακολουθηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και να υπογράψει, ενισχύοντας σημαντικά τη μεσαία γραμμή του ΘΡΥΛΟΥ μας!

Ο Μαρινάκης με τη μεταγραφή του Ζαν Μακούν προσθέτει στη μηχανή του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας ένα σημαντικό γρανάζι που μπορεί να τον ανεβάσει επίπεδο, ανταποκρινόμενος στις μεγάλες αγωνιστικές απαιτήσεις της ομάδας μας, ειδικά στις ευρωπαϊκές. Εχει απομείνει τώρα ακόμη μία πολύ καλή μεταγραφή και, όπως τα λέγαμε, η ομάδα γίνεται ομαδάρα! Γι’ αυτό σας λέω, αδέρφια, υπομονή και επιμονή. Ο πρόεδρος δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και το βλέπουμε αυτό!

ΤΕΤΟΙΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ, ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΠΗ!

Πάμε τώρα σε κάτι που έχω ο ίδιος γνώμη, αδέρφια μου, και με έχει στενοχωρήσει αφάνταστα! Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον αδελφό μας τον Μιχάλη τον Κουντούρη για το θέμα που προέκυψε με τον Ανδρέα Μιράλη, αλλά είχα μάθει ότι είχε παρευρεθεί ο παίκτης στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας και είχαν συμφωνηθεί τα πάντα. Δηλαδή, είχε συμφωνήσει με τον σύλλογό μας, είχε δώσει τα χέρια και όταν δίνεις τα χέρια και τον λόγο σου ως άνδρας, τον κρατάς και τιμάς με αυτόν τον τρόπο τα παντελόνια που φοράς, εκτός και αν τα φοράς από συνήθεια!

Αδέρφια, είχα μάθει πως έκανε σαν τρελός στη συνάντηση αυτή και ήθελε πώς και πώς να ενταχθεί στην ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ οικογένειά μας.

Αλλά εκεί που έπεσα από τα σύννεφα, ήταν η συμπεριφορά του προέδρου του ΝΟ Χίου, του κυρίου Παππή. Τον κύριο αυτόν τον γνώρισα φέτος, στην επίσκεψη που έκανα στη ΘΥΡΑ 7 Χίου. Εκεί, μια ολόκληρη μέρα ήμασταν μαζί με αυτόν τον κύριο, τον Τζόρτζεβιτς, που είναι πολύ καλός φίλος του, και τα αδέρφια μας από τη ΘΥΡΑ 7 Χίου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΦΡΟΣΥΝΗ που μου πουλούσε το άτομο! Είχα τρελαθεί με την πάρτη του! Ειδικά κάποια στιγμή, που μιλήσαμε για τον Ερασιτέχνη μας και τα προβλήματά του, παρουσία του «ΤΖΟΛΕ» και των παιδιών από τη ΘΥΡΑ 7 Χίου, ξέρετε τι μου τόνισε; «Εγώ, να ξέρεις, δεν πρόκειται ποτέ να πάρω παίκτη του ΘΡΥΛΟΥ μας, μόνο αν δω ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ δεν μπορεί να τον κρατήσει και είναι να πάει στους βάζελους!». Μόνο τότε, απ’ το να πάει σε αυτούς, καλύτερα να τον πάρετε στη Χίο, του είπα και εγώ, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι που ήταν παρόντες στη συζήτηση αυτή! Και τώρα μαθαίνω ότι αυτός ο άρρωστος ΓΑΥΡΟΣ, όπως μου το έπαιζε, εξηγήθηκε έτσι με τη μεταγραφή του Ανδρέα Μιράλη! Αλλα μας έλεγες! Αλλιώς μας το έπαιζες! Και άλλα κάνεις, κύριε Παππή! Ντροπή! Οι ΓΑΥΡΟΙ, όπως μας το έπαιζες ότι είσαι, δεν κάνουν έτσι! Θέλω να πάρουν θέση για όλα αυτά οι δικοί μας από τη ΘΥΡΑ 7 Χίου, που τον ξέρουν και οι οποίοι ήταν παρόντες σε αυτά που μας έλεγε τότε! Τότε που τα λέγαμε, την επομένη έπαιζαν με τους βάζελους στο πόλο και δεν μπορείτε να φανταστείτε πώς έκανε! Αφού από την αρρώστια που μου πουλούσε, αν δεν είχα δουλειά, του το είχα πει πως θα πήγαινα με την αποστολή της Χίου, γιατί είχε πρόβλημα μάς έλεγε! Κύριε Παππή, οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ δεν ξηγιούνται έτσι! Να σε δω τώρα, με τι μούτρα θα μου έρθεις στο Καραϊσκάκη; Οι ΓΑΥΡΟΙ, κύριε Παππή, δεν ξεχνούν και τιμωρούν με τον τρόπο τους! Τέτοιοι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ να μας λείπουν! Μην ασχοληθείς ξανά με τον ΘΡΥΛΟ μας. Ασχολήσου με τον συμπαθή σε όλους τους ΓΑΥΡΟΥΣ ΝΟ Χίου και σταμάτα να μας το παίζεις ΓΑΥΡΟΣ! Ειδικά εγώ έχασα πάσα ιδέα με την πάρτη σου, διότι σε εμένα πουλούσες την ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΦΡΟΣΥΝΗ σου τότε! Στον «ΤΖΟΛΕ» τι απαντήσεις θα δώσεις για όλα αυτά; Και στους ΓΑΥΡΟΥΣ της Χίου, που σε στηρίζουν πάντα;

ΝΤΡΟΠΗ σου, τίποτα άλλο δεν έχω να σου πω, τα άλλα θα στα πω από κοντά κάποια στιγμή, όποτε… τρακαριστούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου