Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ
Παρασκευή, 04 Δεκέμβριος 2009 15:35 PDF Εκτύπωση E-mail

xarostis7Αδέρφια μου θα το ξαναπώ και θα μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω, προσοχή μας περιμένουν στην γωνία για τιμωρία !!!!

Είδατε στο Βέλγιο από μια χαζομάρα με τους σεκιουριτάδες, παίζετε την επόμενη αγωνιστική στους 16 αδέρφια μου να μην είμαστε στο ΝΑΟ δίπλα στην ομάδα μας

Η ΟΥΕΦΑ μας έχει στο μάτι, και εμείς χωρίς να αξίζει τον κόπο αδέρφια βάλαμε τα χέρια μας << Και μακάρι να την γλυτώσουμε >> βγάλαμε τα μάτια μας !!!

Στις 10 του μήνα απολογούμαστε σε ένα βαρύ κατηγορητήριο , όπως μας χρεώνουν για τις 2 γκόμενες και έναν ακόμα που φαπώσαμε !!! Και μόνο που βαρέσαμε γυναίκα είναι μεγάλη βλακεία ρε αλάνια !!! Τι αψυχολόγητη ενέργεια ήταν αυτή ???? Τέλος πάντων αυτό έγινε , αλλά δεν θα επιτρέψουμε να γίνει άλλο κακό στην ομάδα, και σε εμάς τους ιδίους !!! Αδέρφια λόγω τιμής αν ξαναδώ τέτοια πράγματα , και είμαι παρόν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας !!! Ξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιόμαστε !!

Και θα την πλήρωση για παραδειγματισμό ο πρώτος αδέρφια μου !!!

Δεν γουστάρω με τίποτα να μας φτάσετε σε αυτή την θέση, αφού όλοι μας αγαπάμε την ομάδα μας, πρέπει να την προστατεύουμε , και να την προσέχουμε σαν τα μάτια μας !!!

Πάμε γερά αδέρφια στην Ξάνθη για μια ακόμα τρομερή εκστρατεία , και ένα ακόμα τρίποντο στην φετινή σούμα για την κούπα !!!!



ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ , ΧΩΡΙΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ , ΜΟΝΟ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ 90 ΛΕΠΤΑ ΦΩΝΗ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου