Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σε όλους τους γνήσιους και αγνούς ΓΑΥΡΟΥΣ!


Αυτά που σας γράφω πάντα, αδέρφια μου, απευθύνονται σε όσους νιώθουν οπαδοί!

Σε όλους εσάς τους γνήσιους και αγνούς ΓΑΥΡΟΥΣ!

Σε όσους νιώθουν ότι πάντα θα πολεμάμε για το καλό του ΘΡΥΛΟΥ μας

Γεια σας, αδέρφια μου, ΓΑΥΡΟΙ, έχω την ανάγκη να σας πω ξανά και ξανά ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας είναι ιδέα, είναι αξία, είναι στάση ζωής και όλοι εμείς που ασχολούμαστε μαζί του, από τον πρόεδρο μέχρι και τον τελευταία οπαδό, είμαστε υποχρεωμένοι να τον στηρίζουμε, να τον ακολουθούμε και να δίνουμε μάχες για αυτόν χωρίς να περιμένουμε ποτέ και για τίποτα ανταλλάγματα, παρά μόνο κούπες και πρωταθλήματα σε όλα τα αθλήματα!

Αδέρφια μου, ειδικά φέτος πρέπει όλοι μας να είμαστε στην τσίτα, διότι το σύστημα, που έχουμε και φέτος να αντιμετωπίσουμε, είναι άρτια οργανωμένο και με έναν και μοναδικό σκοπό! Τον πόλεμο, την εξασθένηση και τη διάλυση του αντικειμενικά και αναμφισβήτητα ανώτερου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και ειδικά του προέδρου μας, Βαγγέλη Μαρινάκη. Με τους επικοινωνιακούς μηχανισμούς που διαθέτουν, θα χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο για να σπιλώσουν την κυριαρχία μας με μια προπαγάνδα βρόμικη! Αδέρφια μου, θα δούμε και πάλι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, τύπου ΣΚΑΪ και Star, να εκτοξεύουν τόνους λάσπης εναντίον του προέδρου μας και του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας κάνοντας το μαύρο άσπρο! Με τις εν λόγω ενέργειες, οι οποίες είναι μελετημένες έως και την παραμικρή λεπτομέρεια, θα προσπαθήσουν να τσακίσουν το ηθικό, την ψυχολογία και την ενότητα της μεγάλης δύναμης του ΘΡΥΛΟΥ μας, που είναι ο κόσμος του!

Αδέρφια μου, το έχω ξαναπεί και θα το λέω συνέχεια, για κάποια κανάλια και κάποια αλλά ΜΜΕ που μας πολεμούν, η καλύτερη λύση είναι να μην τα βλέπουμε καθόλου, να τους κάνουμε εμπάργκο, έτσι ώστε να την καταλάβουν τη δουλειά και να αλλάξουν τροπάριο.

Αλλά επειδή το να μην τους διαβάζουμε, ακούμε και βλέπουμε θεωρώ ότι είναι μια συνήθεια που κόβεται δύσκολα και ταυτόχρονα δεν είναι λύση το πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι, εμείς ένα πράγμα μπορούμε να κάνουμε απέναντι σε όλα αυτά. Μέσα από συνεχή και σωστή πληροφόρηση, να παρεμβαίνουμε και να τσακίζουμε την προπαγάνδα τους που είναι βασισμένη στο ψέμα με κάθε τρόπο. Αδέρφια μου, και εδώ από τον «ΓΑΥΡΟ» αλλά και από το www.gavros.gr και από το www.xaros7.gr, που σε λίγο θα είναι επιτέλους κοντά μας, σας δίνω τον λόγο μου ότι θα τους φύγει η… ψυχή, δεν θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί, θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει με τίποτα! Θα παρακαλάνε να μην είχα μπερδευτεί ποτέ στα πόδια τους! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΣΑ!

Αδέρφια, πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι μας θεωρούν πελάτες τους και ΑΥΤΟ από μόνο του μας δίνει μεγάλη δύναμη. Όταν βλέπουμε κάτι στραβό για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας και τον κόσμο μας, τη ΘΥΡΑ 7, πρέπει με τη μία να υπάρχει άμεση και μεγάλη αντίδραση... Να παίρνετε τηλέφωνο, να στέλνετε e-mail, αφήστε τα σχόλια σε κείμενα, να τους την πείτε όπως τους αξίζει. Κράξτε τους ανελέητα, ξεφτιλίστε τους όπως τους αξίζει, δώστε τους να καταλάβουν ότι δεν τους παίρνει να τη βλέπουν έτσι με τον ΘΡΥΛΟ μας και τον κόσμο του! Αφού δεν μας σέβονται, ας μάθουν να μας υπολογίζουν και να μας ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ... Εχουμε τεράστια δύναμη ως κόσμος, ως λαός, ως ΘΥΡΑ 7 ας την εκμεταλλευτούμε λοιπόν!

Αδέρφια, ήδη έχουμε δύο πολύ μεγάλα ΟΠΛΑ στα χέρια μας! Και έρχεται και το τρίτο, το πιο μάχιμο και το καλύτερο! Το πρώτο είναι το www.gavros.gr, μετά η εφημερίδα «ΓΑΥΡΟΣ» και θα σκάσει και το www.xaros7.gr που θα τους κάνει να μπουν στα ΛΑΓΟΥΜΙΑ τους μια και καλή! Αδέρφια, γίνεται τρομερή δουλειά και με αυτά που ετοιμάζουμε θα γίνει ακόμα καλύτερη. Ειδικά με το xaros7.gr, στο θέμα προπαγάνδα θα πάθουν πλάκα, αλλά ετοιμάζω και πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία που καταρρίπτουν όλους τους πράσινους μύθους!

Αδέρφια μου, το μόνο που πρέπει να κάνουμε όλοι εμείς είναι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας, να είμαστε πάντα κοντά στην ομάδα μας και στη διοίκησή μας! Να είμαστε ενωμένοι σαν γροθιά, ΑΥΤΟ μόνο χρειάζεται, μάγκες μου! Θα τους αντιμετωπίσουμε και πάλι όλους τους και είναι σίγουρο πως και πάλι θα τους νικήσουμε. Ενωμένοι. Να μην αφήνουμε τίποτα να πέφτει κάτω! Ενωμένοι! Να πολεμήσουμε και να σαμποτάρουμε τους δηλητηριογράφους και να ανοίξουμε με κάθε τρόπο τα ματιά σε κάθε ανυποψίαστο ΓΑΥΡΟ! Ενωμένοι! Να πηγαίνουμε στα γήπεδα όπως κάνουμε πάντα και να στηρίζουμε την αιώνια πρωταθλήτρια ομάδα μας και τη διοίκησή μας, κόντρα σε όλα αυτά τα λαμόγια που προσπαθούν να την απαξιώσουν! Ενωμένοι! Γιατί, αδέρφια μου, φτου να μη μας ματιάσω, είμαστε οι μόνοι οπαδοί στη χώρα αυτή, που ποτέ δεν πρόκειται να μας χωρίσει τίποτα! Θέλω όλοι σας να σκεφτείτε τι έχουμε καταφέρει με την ενότητά μας σε όλα αυτά τα χρόνια!

Ολα αυτά τα χρόνια είμαστε οι μόνοι που, ο καθένας από το πόστο του, δείχνουμε ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ και ΟΠΑΔΙΚΗ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ! Όλα αυτά για τον ΘΡΥΛΟ μας και την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της μοναδικής και ανεπανάληπτης ΘΥΡΑΣ 7.

Είμαστε οι μόνοι που -και χωρίς να έχουν γίνει στην αρχή μεταγραφές- σε μια πολύ δύσκολη για όλους μας οικονομική εποχή κάναμε… ΝΤΟΥ ΣΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ μας, με μια μοναδική αγάπη για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας!

Είσαι η καψούρα μου...

Πηγαίνω στον ΝΑΟ μας ή όπου αλλού αγωνίζεται ο ΘΡΥΛΟΣ μου, γιατί εγώ ο απλός οπαδός είμαι η ομάδα μου! Πηγαίνω γήπεδο, όχι από υποχρέωση, αλλά επειδή μου αρέσει, το θέλω, δεν μπορώ χωρίς ΑΥΤΟ! Πρέπει να είμαι εκεί δίπλα στην καψούρα μου! Και εκεί με τον μοναδικό τρόπο μου πάντα αποδεικνύω ποιος είμαι εγώ ο ΓΑΥΡΟΣ και ποια είναι η ομάδα μου!

Είσαι η μαστούρα μου...

Ενώνομαι με τα αδέρφια μου και βοηθώ με τη φωνή μου 90 λεπτά συνέχεια! Σπρώχνω την ομάδα και παίζω μπάλα μαζί της, έτσι ώστε την κατευθύνω προς τα εκεί που θέλω εγώ και δείχνω ποιος ακριβώς είμαι! Αυτή είναι η τρέλα μου, αυτή είναι καψούρα μου, αυτή είναι η μαστούρα μου!

(Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 02/09/2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου