Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ! Μέρος 1ο ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ WWW.XAROS7.GR
Τρίτη, 19 Ιανουάριος 2010 23:26 PDF Εκτύπωση E-mail Αλλαγή
AddThis Social Bookmark Button

xarostis7Από τα ξημερώματα της Κυριακής, όλη Ελλάδα ήταν στο πόδι για αυτήν την εκδρομή και την κατάληψη της καβάλας από τους οπαδούς μας !!!

Από όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν και ταξίδεψαν τα καραβάνια με τους ΓΑΥΡΟΥΣ όπως σας είχαμε γράψει εδώ και μέρες !! Αθήνα, Πειραιά, Πελοπόννησο, στερεά Ελλάδα Κρήτη, νησιά του Αιγαίου όπως ( Χίος Μυτιλήνη που θέλουν ένα μεγάλο μπράβο για τις αεροπορικές εκδρομές που έκαναν ) νησιά του Ιονίου, βόρεια Ελλάδα, αυτά τα είχαμε πει και αναλυτικά ανά περιοχές και νομούς αδέρφια μου και συγνώμη αν ξέχασα και κανέναν !!!

Η εικόνα πάντως ήταν ότι από τον Έβρο μέχρι και την Κρήτη, βρέθηκαν δικοί μας όπως πάντα κοντά στην αγαπημένη μας ομάδα κάνοντας για ακόμα μια φορά, μια μεγάλη και σπουδαία νίκη !! Την ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !! ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ !! ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ !!!

Οπωσδήποτε και σε οποιοδήποτε μέρος αυτού του πλανήτη !! Έτσι έγινε και την Κυριακή αδέρφια, ασχέτως με το πώς πάει η ομάδα εμείς ήμασταν εκεί παρόντες !!

Ο κάθε σύνδεσμος είχε κανονιστεί να φύγει με τα πούλμαν του ή με τα ΙΧ του από το μέρος του και μετά να συναντηθούν όλοι μαζί για το ταξίδι μας στην καβάλα. Οι δικοί μου από Κορυδαλλό έφυγαν από τον σύνδεσμο μας στις 5 τα χαράματα, μετά από μια ώρα ξεκίνησαν και τα ΙΧ αυτοκίνητα και τα ΒΑΝ που είχαν νοικιαστεί για αυτήν την εκδρομή !! Κάπως έτσι είχαν κάνει όλοι και το ταξίδι άρχισε !!! Εγώ πήγα αεροπορικός με τα 4 αεροπλάνα που έφευγαν στις 10 το πρωί, αλλά τελικά φύγαμε στις 11. Τα τρία πέταγαν απευθείας για Χρυσούπολη και το δικό μας για Θεσσαλονίκη !!! Φτάσαμε στο αεροδρόμιο << Μακεδονία >> όπου μας περίμεναν 7 πούλμαν, τα 5 διώροφα και τα δυο κανονικά.

Από εκεί άρχισε το σπάσιμο της αστυνομίας, μας πήγαιναν επίτηδες με 40 χιλιόμετρα την ώρα έτσι για να μας την σπάσουν !!! Την μια έκοβαν την μια ξεκίναγαν χωρίς να υπήρχε λόγος κανένας, ούτε στημένη μας την είχαν ούτε τίποτα !!! Αυτό το λέμε με σιγουριά γιατί είχαμε για αυτό τον λόγω δικά μας ΙΧ με πινακίδες Θεσσαλονίκης να τσεκάρουν το τι γίνετε μπροστά, δεν είμαστε τίποτα κοροΐδα ούτε τίποτε χτεσινοί, έχουμε τόσα χρόνια φάει τις εκδρομές και τις μετακινήσεις με το κουτάλι !!

Καθώς πηγαίναμε στην καβάλα σαν τις χελώνες λόγω της αστυνομίας όπως σας είπα και ποιο πάνω, είχαμε συνεχώς επαφή με τα άλλα μεγάλα κομβόι που είχαν ξεκινήσει από νωρίς, το ένα από Αθήνα, Πειραιά ,Κρήτη, και νησιά και το άλλο από Πελοπόννησο, δυτική Ελλάδα !! Είχαμε κανονίσει να πηγαίνουν όλοι μαζί πρώτον για τα μπλόκα που είχαν οι αγρότες και δεύτερον για τίποτα άλλα μπλόκα που αποδείχτηκαν για μια ακόμη φορά << φούσκες >> ή απλός << κουκουρούκου >> Όπως είναι και αυτοί που έβγαζαν τις βρώμες τόσο καιρό τώρα !!
Embed

Τέλος πάντων φτάσαμε στην Καβάλα γύρο στις 3 με 3.30 αν θυμάμαι καλά, εκεί μας περίμεναν τα αδέρφια μας από τον σύνδεσμο της Καβάλας της Χίου και της Μυτιλήνης που είχαν έρθει αεροπορικός, και έφτασαν ανθρώπινα !! Όπως και όσοι είχαν έρθει νωρίς από την Μακεδονία και όχι μόνο !! Άσε που είχαν πάει και πολλοί από την προηγούμενη μέρα έτσι για εκδρομούλα !!

Ξέχασα να σας πω πως μόλις φτάσαμε και κατεβηκαμε από τα πούλμαν ζητήσαμε να μας πουν για ποιο λόγω η αστυνομία μας καθυστέρησε τόσο να πάμε, αλλά απάντηση δεν πήραμε όπως κάνουν πάντα αυτοί !! Οι ώρες κυλούσαν πολύ καλά βόλτα στην πόλη φαγητό στα μαγαζιά της παραλίας ( Να σας πουν τα αφεντικά των μαγαζιών, τι τζίρο έκαναν και αν έγινε το παραμικρό εκεί ) Κύριοι όπως πάντα οι ΓΑΥΡΟΙ !!! ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΗ Η ΚΑΒΑΛΑ από την ΚΑΤΑΛΗΨΗ των οπαδών του ΘΡΥΛΟΥ ΜΑΣ… Φωνές συνθήματα, πανηγύρι, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ….

Μέχρι που όταν στις 5 με 5 και κάτι που μπήκαμε στα πούλμαν για να πάμε γήπεδο, και ενώ ήμουν μέσα βλέπω τον κόσμο να τρέχει από την παράλια που ήμασταν προς ένα δρόμο που πήγαινε στην πλατεία τους !!

Να λέω ήρθαν τα ΜΠΑΟΚΙΑ όπως έλεγαν και θα περάσουμε καλά !!! Αλλά που τέτοια τύχη, με τι ψυχή να έρθουν να μας αντιμετωπίσουν οι μαυρόκοτες !!!

Κατεβαίνω γρήγορα να δω τι ακριβός παίζετε, και τι να δω μια διμοιρία από ΜΑΤ, να έρχεται στο περπατητή από επάνω και 2 – 3 δικούς μας να ανταλλάσουν βρισιές , και οι μεν και οι δε !!! Οι δικοί μας τα δικά τους, και αυτοί ξέρετε τι ξεστόμιζαν και άρχισε το πανηγύρι ?? Ελάτε να σας γαμι…. !! Θα καλοπεράσετε σήμερα !! ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΑΣ !!! Εκεί μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι πόσο μάλλον στα πιτσιρίκια που βράζει το αίμα τους για σκηνικό !!! Οι 2 – 3 που τους έβριζαν έγιναν ποιο πολλοί, και χωρίς να γίνει τίποτα ποιο μεμπτό άρχισαν να ρίχνουν τα δακρυγόνα βροχή λες και ήταν το πολυτεχνείο << Δουλειά δεν είχε ο διάολος γαμ..σε τα παιδιά του >> !! Έριξαν χωρίς λόγω πάνω από 20 , και έκαναν την καβάλα άνω κάτω άσε που τσαμπουκάλεψαν τον κόσμο χωρίς αιτία και αφορμή !! Άντε τώρα να τους μαζέψεις τους δικούς μας …. Με τα πολλά τους βάλαμε στα πούλμαν για να πάμε γήπεδο.

Embed

Εδώ τελειώνουμε το πρώτο μέρος της εκδρομής με κωδική ονομασία Καβάλα και θα συνεχίσουμε αύριο με τα του αγώνα και της επιστροφής.

Για το δεύτερο μέρος της εκδρομής στην Καβάλα κάντε κλικ εδώ