Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕ ΟΛΟΥΣ!


Μας τρέλανε όλους!

24/11/2011 - 20:23

Γεια σας, αδέλφια μου, ΓΑΥΡΟΙ. Χθες, ανήμερα του αγώνα, ξυπνήσαμε και αμοληθήκαμε στους δρόμους της Μασσαλίας, εκεί όπου και αν γυρνάς, ΓΑΥΡΟΥΣ συναντάς. Από όλες τις πόλεις της Ελλάδας μας και από όλη την Ευρώπη. Ειδικά ο Τζιμπούρ, για να καταλάβετε, πήρε μόνος του 70 εισιτήρια για κάτι ΑΛΑΝΙΑ, δικούς του Αλγερινούς. Ορισμένοι από αυτούς τον περίμεναν στο αεροδρόμιο ενώ οι υπόλοιποι πέρασαν από το ξενοδοχείο της ομάδας μας και τον βρήκαν εκεί. Εγώ με τον γιο μου ξεκινήσαμε για το λιμάνι της Μασσαλίας, να βρούμε και τον εκδότη του «ΓΑΥΡΟΥ» μας με τον γιο του, που ξεκίνησαν πιο νωρίς από εμάς για την πόλη, και στον δρόμο βρήκαμε τον κύριο Κομινάκη και κάναμε τη βόλτα μας παρέα. Στο λιμάνι μάς είδαν στα ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ και μας πλησίασε ένα γαλλικό αθλητικό κανάλι. Εγώ, όπως ξέρετε, η μοναδική γλώσσα με την οποία έχω σχέση είναι η μοσχαρίσια, οπότε δεν μίλησα, ωστόσο μίλησαν ο κύριος Κομινάκης και ο γιος μου.

Αδέλφια μου, απ’ όπου και αν περνούσαμε, μας μιλούσαν ΔΙΚΟΙ μας, που, όπως σας είπα, είχαν σκάσει από παντού. Στις φωτογραφίες, που έχω, θα δείτε τα πάντα.

Το κείμενο το έγραψα από ένα κομπιούτερ που έχω πάντα μαζί μου, έγραψα, αλλά και τράβηξα τις φωτογραφίες. Ήταν 17:00 ώρα Ελλάδος, ήμασταν στο ξενοδοχείο της ομάδας και περιμέναμε όλοι μαζί να περάσουν ακόμα λίγες ώρες για να φύγουμε για γήπεδο. Ώρα Γαλλίας 18:30 την κάναμε από το ξενοδοχείο για το γήπεδο της Μαρσέιγ, που, από ό,τι μου είχαν πει και οι άνθρωποι της ομάδας μας εδώ πριν το επισκεφθούμε εμείς αλλά και κάποιοι ΔΙΚΟΙ μας που είχαν πάει χτες στην προπόνηση, είναι πολύ χάλια, αδέλφια μου, όπως εξίσου χάλια ήταν και ο χώρος όπου καθίσαμε εμείς οι οργανωμένοι, με τα εισιτήρια των 25 ευρώ.

Οσο για τους εκδρομείς που ταξίδευσαν οδικώς, αδέρφια, ήρθαν κατευθείαν στο γήπεδο.

Φθάσαμε στις 18:40 ώρα Ελλάδας, με πήρε ο Νίκος ο τρομπετίστας μας, έφτασε στο αεροδρόμιο και του είπα το ξενοδοχείο μας, για να έρθει να φύγουμε μαζί για γήπεδο. Λίγη ώρα μετά, ξεκινήσαμε και εμείς από εδώ. Ήρθαν και κάποιοι ΔΙΚΟΙ μας, που κατέφθασαν οδικώς από την Ελλάδα με τα αυτοκίνητά τους και άλλοι που «πέταξαν» μέχρι το Μιλάνο και από εκεί νοίκιασαν αυτοκίνητα για να έρθουν. Και όλοι μαζί ελπίζαμε να έπαιξε ο ΘΡΥΛΟΣ μας όπως πρέπει, ώστε να πήρε τη νίκη, για να τρελαθούμε!

(Το κείμενο δημοσιεύθηκε στον «ΓΑΥΡΟ» στις 24/11/2011)

1 σχόλιο:

  1. MA OTI O KOSMOS KAI NA PEI RE DE MAS KAIGETE KARFI POIOS EINAI O LOGOS GIA NA ZO XORIS TON OLYMPIAKO!APO TON EVRO MEXRI TI KRITI MONO OLYMPIAKOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή