Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Με τέτοιους οπαδούς, και με τέτοια μέλη στην ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ οικογένεια μας όπως τον κύριο Αντώνη, δεν θα μασήσουμε ποτέ και για τίποτα!


Με τέτοιους οπαδούς, και με τέτοια μέλη στην ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ οικογένεια μας όπως τον κύριο Αντώνη, δεν θα μασήσουμε ποτέ και για τίποτα!

Για σας αδέρφια μου ΓΑΥΡΟΙ, εδώ και πολύ καιρό πήρα ένα από τα πάρα πολλά μηνύματα από έναν δικό μας τον κύριο Αντώνη, και όταν λέω κύριο το λέω και το εννοώ, πρώτα από όλα από θέμα σεβασμού λόγω ηλικίας γιατί ο αδερφός μας είναι ζωή να έχει 72 χρονών, έχει ζήσει δηλαδή δίπλα στην ομάδα μας όλα αυτά τα ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ χρονιά, που μακάρι να μας αξιώσει ο θεός να τα φτάσουμε και εμείς. Στο μήνυμα που πήρα αδέρφια μου έγραφε το εξής ¨Μετά το σημερινό σου άρθρο στην εφημερίδα Γιάννη θέλω να με πάρεις τηλέφωνο την ερχόμενη εβδομάδα για να σου δώσω 10 διαρκείας του Ερασιτέχνη να τα δώσεις σε όποιον σύνδεσμο θέλεις εσύ, η γενικός σε όποια ΓΑΥΡΑΚΙΑ νομίζεις που θα είναι πάντα κοντά στις ομάδες μας του ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας¨

Αντώνης Ευδαίμων

Αδέρφια στην αρχή δεν πίστευα τι διάβαζαν τα μάτια μου, και στο λόγω μου επειδή είχα και πολύ τρέξιμο με την δουλειά δεν είχα δώσει και βάσει στο μήνυμα δεν απάντησα. Μετά από λίγες μέρες πήρα και δεύτερο

¨Θα είμαι σήμερα στο γραφείο μέχρι τις 16:00.

Αν θέλεις πάρε με τηλέφωνο να πάμε στην λέσχη να πάρουμε τα διαρκείας.

Αντώνης¨
Και στο καπάκι μου έστειλε και τρίτο
΄Θα είμαι στον Πειραιά Τετάρτη και Παρασκευή.

Πάρε με τηλέφωνο στο 6974 ……να πάμε στην λέσχη να πάρουμε τα διαρκείας.

Αντώνης Ε…..΄¨



Του απάντησα λέγοντας ότι θα τον πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε και να βρεθούμε και χτες το πρωί που κατεβηκα στην ΘΥΡΑ 7 για να πάρω κάτι εισιτήρια για Ντορτμουτ και να μου που τα αδέρφια μας από εκεί τα δικά μας της ΘΥΡΑΣ 7 δηλαδή για παράδειγμα για την εκδρομή που διοργανώνουμε στην Γερμανία και διάφορα άλλα μου ειρθε να τον πάρω τηλέφωνο. Το είπα αυτό που μου είχε συμβεί και στους δικούς μας εκεί και ακούστε το τι έγινε! Την ώρα που τον πείρα είχε ξεκινήσει και ο ίδιος να κάνει από μόνος του αυτό που μου είχε πει στα μηνύματα του. Είδε και από είδε ο ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΓΑΥΡΟΣ κύριος Αντώνης και όπως λένε τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται έτσι και έγινε! Γιάννη μου μου λέει στο τηλέφωνο, μια που κατεβαίνω για την ΠΑΕ που ακριβώς πρέπει να έρθω? Του εξήγησα ότι εγώ είμαι ίδει κάτω στο Καραϊσκάκη μας, στα αλάνια μας από την ΘΥΡΑ 7 και βρεθήκαμε. Αδέρφια μου συγκινηθηκα είναι στην ηλικία του πατερά μου ο κύριος Αντώνης και είναι με όλη την σημασία της λέξης ΚΑΡΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας και την ΘΥΡΑ 7! Είναι ένας από εμάς αδέρφια μου, και εκτός αυτού είναι και πολύ σεβαστηκός γιατί τον ρώτησα τι ήθελε να γράψω για όλα αυτά που έκανε και με τα χίλια ζόρια τον κατάφερα να με αφήσει να γράψω το όνομα του! Ότι κάνει το κάνει επειδή έτσι νιώθει την ανάγκη για τον ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας.
Το μόνο που θα σας πω για να καταλάβετε είναι ότι είναι κοντά στην ομάδα μας από την εποχή του αείμνηστου Γουλανδρή, ήταν τότε στην διοίκηση μας και στην οικονομική επιτροπή του ΘΡΥΛΟΥ μας. Της ομάδας ΘΡΥΛΟΣ που εμάς τα μάτια μας δεν μας αξίωσε ο θεός να δούμε αλλά τα δικά του έχουν δει όχι μόνο τα τότε αλλά από κοντά τα πάντα όλα αυτά τα χρόνια που τρέχει ανελλιπώς δίπλα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας! Γι αυτό αδέρφια μου είμαστε σαν λαός αυτοί που είμαστε! Αποτελούμαστε και έχουμε μεγαλώσει με τέτοιους ανθρώπους! Έτσι έχει διαμορφωθεί το DNA μας στα όσα χρόνια υπάρχει και θα υπάρχει αυτή η ομάδα ΘΡΥΛΟΣ, αυτή η μοναδική ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ οικογένεια, που όλοι μας είμαστε περήφανοι που είμαστε σε αυτήν!
Ο άρρωστος και τρελός ΓΑΥΡΟΣ κύριος Αντώνης πήρε όχι μόνο 10 αλλά 20 εισιτήρια διαρκείας, τα 10 τα κράτησε ο ίδιος για να τα δώσει εκεί που νομίζει αυτός, και τα 10 μου έκανε την τιμή να τα δώσω εγώ εκεί που τρέπει! Αδέρφια μου θέλω να σας ξεκαθαρίσω όπως και υποσχέθηκα πως αυτά που θα δώσω εγώ θα τα πάρουν άτομα που θα πηγαίνουν σχεδόν σε κάθε παιχνίδι του ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας! ΠΑΝΤΟΥ ΚΟΝΤΑ Η ΘΥΡΑ Η 7, αυτό μου ζήτησε να γίνει με αυτά τα διαρκείας αδέρφια μου και αυτό θα γίνει!
Θα τα κληρώσω εδώ από τον ΓΑΥΡΟ, η κλήρωση θα γίνει ΣΠΑΘΕΝΙΑ και ΑΓΝΗ, όπως είμαι και εγώ αλλά κυρίως ο κύριος Αντώνης που τα προσφέρει, και τα ονόματα από τους τυχερούς που θα τα πάρουν θα τα δημοσιεύσω! Απλά το ξανά λέω αδέρφια μου και από εδώ αλλά θα το ξανά πω και σε όλους εσάς τους 10 που θα τα πάρετε! Επειδή θα ακολουθώ και εγώ τον ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας φέτος από κοντά, θέλω να σας βλέπω όλους εκεί! Να δίνετε όλοι το παρόν! Αν είναι να τα πάρετε κάποιοι που να μην τραβιέστε καλυτέρα να το πάρει κάποιο άλλο παιδί! Δεν πιστεύω να έχω άδικο σε αυτά που λέω?
Θέλω να τελειώσω λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον κύριο Αντώνη που με την κίνηση του αυτή έδωσε το παράδειγμα και έβαλε τα γυαλιά σε πάρα πολλούς άλλους δικούς μας! Αυτοί είμαστε αδέρφια μου οι ΓΑΥΡΟΙ, γι αυτό θα είμαστε πάντα πρώτοι σε όλα, πάντα πρωταθλητές, και γι αυτό ποτέ αυτός ο σύλλογος δεν θα μασήσει από τίποτα!

ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΙΛΕΙΛ ΣΤΟ xaros.korydallos@yahoo.gr ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΤΟΥ GAYROS.GR ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΤΥΧΑΙΡΟΙ! ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ XAROS7.GR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΑΚΟΜΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ! ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 10 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΓΟΥΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ!


ΧΑΡΟΣ 7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου