Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Ευρώπη αν θες, καλές μεταγραφές!


Κάτι στην Ευρώπη να κάνεις άμα θες, πρέπει και να κανείς καλές μεταγραφές!

Για σας αδέρφια μου ΓΑΥΡΟΙ έχει ξεκινήσει ο μεταγραφικός μας σχεδιασμός, και όπως όλοι ξέρουμε και βλέπουμε δόξα τον θεό είμαστε η μόνη ομάδα που κάνει φέτος μεταγραφές. Έχουμε την τύχη και την χαρά να έχουμε αυτές τις δύσκολες ώρες για την Ελλάδα και για το ελληνικό ποδόσφαιρο στο τιμόνι της ομάδας μας έναν άρρωστο και τρελό ΓΑΥΡΟ. Την ώρα που όλοι οι άλλοι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Όλες οι άλλες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος είναι του κλαψίματος και της απαξίωσης.

Αδέρφια μου αυτό που θα δούμε φέτος και αυτό που θα συμβεί στους αλλόθρησκους δεν θα έχει ξανά γίνει. Εμείς ώμος στα φρύδια μας κοιτάμε μόνο την ομάδα μας που ο Βαγγέλης θα την χτίσει με ευρωπαϊκά κριτήρια. Κοιτάμε την Ευρώπη γιατί εδώ στην Ελλαδίτσα θα είμαστε στο πολύ χαλαρό από τον Οκτώβρη πρωταθλητές. Χάνουμε τα πρωτεία μόνο με αυτοκτονία!

Αδέρφια μου το όνειρο του Βαγγέλη και όλων εμάς είναι η ευρωπαϊκή διάκριση, και δεν είναι να την περιμένουμε από τώρα, Βαγγέλη πάρε φορά και κάνει τις κινήσεις τους ΓΑΥΡΟΥΣ να αρρωστήσεις! Και θα κάνω κάτι τώρα που δεν το γουστάρω με τίποτα αδέρφια μου αλλά με έχετε τρελάνει με τα μηνύματα σας και τις ερωτήσεις σας για το τι θα γίνει και αν ξέρω τις κινήσεις του προέδρου μας? θα την δω και πρέπει για να σας απαντήσω και να σας χαλαρώσω λίγο από την τσίτα που είσαστε.

Ακούστε λοιπόν αδέρφια μου! Ο Βαγγέλης δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια, ίσα-ίσα θα κάνει με το παραπάνω τώρα που έχουμε όλα τα φόντα έτσι ώστε να δυναμώσει τον ΘΡΥΛΟ μας σε όλα τα επίπεδα! Απόκτησε και έκανε την πρώτη μας μεταγραφή παίρνοντας τον έναν από τους δυο τερματοφύλακες που θέλει ο Βαλβέρδε. Πήραμε για βασικό τον Κοστάντσο, καλός τερματοφύλακας και εκτός αυτού πήραμε και ένα στόπερ για ένα χρόνο δανεικό τον Μαρκάνο.

Αν θέλετε την γνώμη μου η ομάδα μας για να γίνει ομαδάρα θέλει να τσιμπήσουμε ακόμα δυο αμυντικά χαφ, ένα αριστερό μπακ οπωσδήποτε και ένα 10αρι που να βγάζει μάτια. Αδέρφια μου εγώ για ονόματα ποτέ δεν γράφω γιατί εγώ ξέρω πως κάποιος παίκτης θα δείξει την αξία του μόνο όταν τον δούμε εδώ στο χορτάρι του ΝΑΟΥ μας. Εγώ το μόνο που θέλω και είναι και το λογικό είναι οι παίκτες που θα ψάξουμε να βρούμε να είναι από καλά πρωταθλήματα. Θα μου πεις ρε Χάρο οι παίκτες θα έχουν κάτι τιμές απλησίαστες! Εδώ είναι η μαγκιά του προέδρου μας να κάνει τα παζάρια του αυτή την χρονική στιγμή που όλοι κάνουν ΚΡΑ για φράγκα!

Δόξα τον θεό εμείς και τα διαρκείας θα τα δώσουμε όλα πρόεδρε αλλά και καλά λεφτά θα πάρουμε από τους ομίλους. Δεν είπαμε να τα ρίξεις όλα σε μεταγραφές αλλά έστω την εποχή που βρισκόμαστε ένα 15αρη με 20 εκάτ. ευρώ να πέσουν παίρνετε χαμπάρι τι αγοράζουμε και τι ομάδα φτιάχνουμε!

ΧΑΡΟΣ 7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου