Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΑΡΟ !!!


Tasos
Με συγκήνησες αδερφέ μου με αυτά που έγραψες. Έγω είμαι λίγο μικρότερος από σένα και πραγματικά δεν μπορώ να δω αγώνα του Θρύλου μας ούτε σε άλλη εξέδρα ούτε καν στην Τ.V. Έλειψα από ένα ματς και γύρισα τρελαμένος. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς να βρίσκομαι στο πέταλο μας και να φωνάζω για την ομαδάρα μας. Δεν ξέρω για πόσο θα αντέξω να είμαι δίπλα στην ομάδα. Σίγουρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Εμείς οι γαύροι άνω των 35 δίνουμε ώθηση στους μικρότερους να είναι οι συνεχιστές μας. Αδερφέ μου να έχουμε το κουράγιο να φωνάζουμε ακόμα και στα γεράματα μας. Αξίζει τον κόπο γιατί ο Ολυμπιακός μας δεν είναι μια απλή ομάδα. Είναι θρησκεία, είναι ιδέα, είναι πραγματικά ο λόγος που ζούμε. Είναι η ίδια μας η ζωή γι'αυτό και πάνω απ'όλα βάζουμε την ομάδα μας.

Γερα λοιπόν αδερφέ μου και όσο αντέξουμε.Θα παίρνουμε κι εμεις κουράγιο από σας τους μεγαλύτερους να συνεχίζουμε να βοηθάμε την ομάδα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου